El conselleiro de Educación reconoce que hay retrasos en los proyectos, pero que «seguen adiante»

La Voz

PONTEVEDRA

17 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El conselleiro de Educación se respondió a la acusación proviniente del Concello de Pontevedra de no haber cumplido con lo prometido en referencia a la creación del nuevo colegio de Valdecorvos, el nuevo emplazamiento del Carlos Oroza y las obras en el cambio de la cubierta del C.E.I.P. Froebel.

«Non teño a costume de discutir, así que non vou a entrar en ese tipo de comentarios porque se desacreditan a si mesmos. O que terán que facer é ver qué están dicindo porque o tempo vai demostrando que non é certo o que din, porque non están basados en argumentacións nin cuestións concretas», afirmó ayer a su llegada al centro asociado de la UNED.

El conselleiro afirmó que las actuaciones siguen en marcha. «Hai retrasos e fallos, pero pode telos calquera». No dejó claro si las obras del colegio Froebel estarán listas para el comienzo del próximo curso, pero sí quiso remarcar «a lealdade que o goberno da Xunta mantén de cara ao Concello de Pontevedra».

También aprovechó para cargar contra el Partido Socialista, del que dijo que «só lle importa o desgaste, non a calidade do ensino. Non teñen proxecto nin ningunha idea clara, como demostraron nos seus catro anos de goberno», espetó el titular de Educación.