Vilar de Santos ofrece sus instalaciones municipales para acoger refugiados 

El Concello comunicó a la Fegamp y al Ministerio de Asuntos Exteriores su disponibilidad a colaborar


ourense

El Concello de Vilar de Santos ofrece las instalaciones municipales que cumplan la normativa para acoger refugiados y así se lo ha transmitido por carta al Ministerio de Asuntos Exteriores y a la Federación Gallea de Municipios y Provincias (Fegamp), que coordina las acciones de acogida en Galicia. "O Concello de Vilar de Santos non é alleo á situación que se vive en Europa. Probablemente estamos asistindo ao maior movemento de persoas refuxiadas nos últimos anos", dice la nota del ayuntamiento en la que explican su motivación para ofrecer sus instalaciones para colaborar en la acogida de asilados. 

"Desde o Concello pensamos que nesta conxuntura, as administracións públicas temos un importante papel na busca de alternativas a esta emerxencia humanitaria e reflicten o noso compromiso", explican los gestores municipales de Vilar de Santos. "É o momento de manifestar a nosa solidariedade, por iso reiteramos a nosa colaboración en todo aquilo que poida ser útil, e o noso compromiso de garantir a máxima coordinación e cooperación institucional a través dos servizos municipais para tratar de buscar solucións e axudar ante este drama humanitario de persoas que foxen debido á guerra", abundan.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

Vilar de Santos ofrece sus instalaciones municipales para acoger refugiados