Alumnos de Verín conocieron sus opciones de futuro en la Universidad de Vigo

La Voz OURENSE

VERÍN

cedida

La entidad de estudios superiores ha puesto en marcha unas jornadas con las que busca acercar a su potencial alumnado toda su oferta formativa

31 ene 2019 . Actualizado a las 13:42 h.

El Auditorio Municipal de Verín se llenó de preguntas y respuestas. Más de 150 alumnos de ESO, Bachillerato y Formación Profesional de cinco de los seis centros de educación de la comarca de Verín (al que se sumó uno de Xinzo de Limia), fueron los primeros en participar en las Xornadas Comarcais de Orientación Universitaria. Se trata de una iniciativa con la que la Universidad de Vigo busca acercarse a su potencial alumnado. 

«As Xornadas Comarcais de Orientación Universitaria xorden para dar resposta de xeito organizado ás solicitudes que nos chegan de moitos centros para que vaiamos falar das titulacións que se imparten da nosa universidade, dos nosos servizos, das probas da ABAU. Algo que se estaba facer, pero a partir de agora a idea é ir todos en bloque ás comarcas, facilitando que sobre todo os centros que están máis lonxe poidan ter información de primeira man», explica Natalia Caparrini vicerrectora de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria.