La CIG denuncia ante la fiscalía los vertidos de lodos al Támega y se persona como acusación

S. M. VERÍN / LA VOZ

VERÍN

sindo martinez

La central gallega formalizó la denuncia ante un juzgado de Verín para que se abra una investigación penal

26 jun 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El responsable de la CIGA en Verín, Anxo García Torres, formalizó una denuncia en el juzgado de Verín para que se instruya una investigación penal por varios vertidos de lodos al río Támega durAnte las pasadas semanas.

«O 7 de maio do 2018 produciuse un vertido de substancias e residuos químicos no río Támega de orixe descoñecido que provocou no seu leito, dende Cerdedelo (Laza) en adiante, o atoldado e contaminación das súas augas. As analíticas feitas amosaron aluminio nun volume 7,5 veces superior, arsénico nun volume dúas veces superior ao legal e ferro, nun volume de 1.300 % superior ao permitido pola lei», según García Torres. El portavoz sindical afirmó: «O alcalde de Verín, Gerardo Seoane Fidalgo expuso que «no queda ninguna duda» de que la contaminación del agua estuvo y está ahora provocada por la avenida del lodo proveniente de las obras de AVE».

La CIG cree que los responsables pudieron cometer un delito medioambiental. «Que, segundo a lei, será castigado coas penas de prisión de seis meses a dous anos, multa de 10 a 14 meses e inhabilitación especial para profesión ou oficio por tempo dun a dous anos», indica la central, que pide ejercer la acusación pública ante un eventual encausamiento.