El alcalde niega irregularidades en la tramitación de la obra del auditorio municipal de Verín

s. martínez XINZO / LA VOZ

VERÍN

Santi M. Amil

Gerardo Seoane niega que haya un informe contrario a la recepción de los trabajos, como recoge la denuncia presentada en fiscalía

16 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Verín, Gerardo Seoane, negó las afirmaciones vertidas en un documento entregado a la fiscalía de Ourense sobre supuestas irregularidades en la recepción de la obra del auditorio. «Ese escrito ante o fiscal non ten recorrido algún. É falso, como se afirma nel, que exista un informe negativo contrario a recepción dos traballos do centro das artes», expuso el regidor.

«Os accesos ao auditorio de Verín están executados única e exclusivamente en terreo público», según Seoane. Y añadió: «A tramitación de todas as actuacións relativas ao auditorio estase a realizar en cumprimento do fallo que anulou a ocupación directa dos terreos. Non hai ilegalidade algunha». La resolución del TSXG, que daba la razón a las dos vecinos que le denuncian de nuevo, no fue recurrido por el Concello. «Entre as tres opcións que contemplaba dita sentenza, o executivo optou pola que marcaba a devolución dos terreos aos propietarios, excepto os que estaban xa ocupados polas infraestruturas e non se podían devolver, tal e como sinala a propia sentenza», argumentó el regidor. Y explicó: «Ofreceúselle a esas persoas un acordo urbanístico para chegar a un pacto, pero rexeitárono».

El abogado Antonio Feijoo instó en su escrito al fiscal jefe a investigar la posible existencia de delitos de prevaricación o contra el territorio. El letrado aludió a supuestas ilegalidades en la recepción de los terrenos.