La Diputación firma un convenio con la CEO, a la que aportará 100.000 euros

La Voz OURENSE

SAN CIBRAO DAS VIÑAS

Alberte Paz Garza|Alberte Paz

El presidente provincial también visitó ayer la empresa Unvi

09 mar 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente de la Diputación ourensana, José Manuel Baltar, y el de la Confederación de Empresarios de Ourense (CEO), José Manuel Pérez Canal, firmaron ayer, día 8 de marzo, un convenio «para potenciar a internacionalización de empresas», según dice el comunicado difundido con posterioridad al encuentro. La institución provincial aportará 100.000 euros a la patronal ourensana.

Ese dinero servirá para desarrollar un plan de «aceleración e reforzo intelixente para a internacionalización das empresas ourensás», aseguran. «Para levalo a cabo poñeranse en marchas programas de acompañamento para as empresas que queiran comezar o proceso de exportación, ou para aquelas que necesiten mellorar a súa identidade dixital e o seu posicionamento no exterior. Tamén se organizarán accións promocionais, eventos e seminarios sobre mercados internacionais, entrevistas con expertos e prescriptores internacionais, e accións informativas e formativas prácticas, centradas nos casos das propias empresas asistentes», precisa la Diputación.

La actividad desarrollada ayer por el presidente provincial continuó con una visita a las instalaciones de Unvi, una empresa del polígono industrial de San Cibrao das Viñas dedicada a la carrocería. José Manuel Baltar felicitó a los responsables de la compañía: «Grazas ao traballo que realizan, a ‘marca Ourense’ está presente nos cinco continentes».