
El concejal Brais Fidalgo reclamó que se refuerce el servicio de limpieza de Ribadavia
27 may 2024 . Actualizado a las 05:00 h.Ribeiro en Común pedirá en pleno que el gobierno local de Ribadavia adopte medidas urgentes y dote de personal al servicio de obras y al de limpieza. «O Concello non cubre nin as baixas laborais de dous operarios municipais de obras, nin reforza o servizo de limpeza viaria, que anunciara ía ampliar», denunció Brais Fidalgo.
El grupo de la oposición puso encima de la mesa en comisiones informativas que de los tres operarios de obras, solo está trabajando uno y los otros dos se encuentran de baja. «A situación leva ao mal funcionamento dun servizo que en concellos coma o noso é fundamental, un servizo que na pasada lexislatura realizou numerosas obras de reparacións, mesmo coa rehabilitación dunha praza na zona monumental, ou a eliminación dos colectores soterrados fora de servizo que había na praza de abastos, e que hoxe é un espazo recuperado», apuntó. Esta falta de personal, asegura, está provocando quejas entre los vecinos. Además, supone el aumento de gasto, ya que se recurre a empresas privadas para acciones como la retirada de colectores.
Por otra parte, denunciaron que el gobierno local del PP no reforzó el servicio de limpieza viaria a todas las parroquias y núcleos del municipio, como prometió en campaña. «Non só non se fixo senón que o centro urbano da vila está peor ca nunca».