El PP valorará los posibles pactos de gobierno en Ribadavia

La Voz OURENSE / LA VOZ

RIBADAVIA

Santi M. Amil

El alcalde socialista considera que a los populares, como lista más votada, les corresponde liderar la política municipal

28 may 2019 . Actualizado a las 10:18 h.

El escenario político de la capital de O Ribeiro seguirá otros cuatro años sin una fuerza política capaz de gobernar con mayoría absoluta y, además, la situación se antoja más compleja que hace cuatro años al romper el PP la hegemonía que los socialistas ostentaron durante los últimos 16 años. El PP, con 5 ediles, pasa a ser el partido con mayor representación y le acompañarán en la corporación PSOE (4 ediles), Ribeiro en Común (3) y BNG (1). Ribeiro en Común, que pasa de 1 a 3 ediles, se consolida como la opción con la capacidad suficiente para condicionar un hipotético gobierno de coalición para los próximos cuatro años.

«Correspóndelle ao PP»

El alcalde en funciones de Ribadavia, el socialista Ignacio Gómez, trasladó el protagonismo de un futuro gobierno municipal a los populares. «Hai un claro mandato da cidadanía e correspóndelle ao PP tratar de formar goberno. Eu xa lle trasladei esta circunstancia e eles, como forza maioritaria, teñen a responsabilidade de tentar formar goberno ou, se o consideran así, ver se poden gobernar en minoría. Por outra banda, está claro que existe unha alternativa de esquerda pero tamén é certo que algúns xogaron a impedila nestes anos. Agora teñen a posibilidade de darlle continuidade a ese entendemento amosado nestes últimos catro anos», señaló Gómez. César Fernández Gil, el candidato del PP, reconoció que el alcalde le había trasladado la propuesta y que su intención «é falar con todo o mundo para ver se podemos acadar acordos, estbles ou puntuais, para facilitar ese cambio que está a pedir a cidadanía».

El candidato de Ribeiro en Común, Brais Fidalgo, incidió en que «chegou a hora do diálogo e de superar actitudes de todos coñecidos. O electorado castigou ao alcalde saínte, que non está lexitimado para seguir por máis que o poda facilitar a arimética, e nós estamos pola labor de facilitar a gobernabilidade e promover un goberno de progreso. É moi cedo para falar de gobernos e hai que facelo de consensos e de diálogo».