El PP solicita que se sotierre el cableado áreo del casco de Ribadavia

El portavoz del grupo popular, César Fernández,  señala que esta zona requiere una especial sensibilidad


Ourense

El grupo municipal del Partido Popular de Ribadavia presenta una moción para ser debatida en el pleno en la que insta al gobierno de Ribadavia a llevar a cabo una actuación integral de soterramiento do cableado aéreo en el casco histórico de la villa Ribadavia.

El portavoz del grupo popular, César Fernández, afirma: «O casco histórico de Ribadavia posúe un enorme valor artístico, histórico, patrimonial e monumental, de tal xeito que este valor intrínseco do Casco Histórico require dun coidado e unha sensibilidade especial por parte do concello para o seu mantemento, a súa mellora e a súa posta en valor. Neste sentido, consideramos que o abundante cableado aéreo existente no Casco Histórico afea bastante a estética deste barrio en algunhas zonas, polo que entendemos que se debe levar a cabo unha actuación integral de soterramento do cableado aéreo no casco histórico de Ribadavia, o que pode contribuír a mellorar a imaxe deste fermoso entorno».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

El PP solicita que se sotierre el cableado áreo del casco de Ribadavia