Los espectadores eligen el espectáculo de Nova Galega de Danza como el mejor de la MIT

Fina Ulloa
fina Ulloa OURENSE

RIBADAVIA

El director pide un compromiso de las administraciones para mejorar los espacios que acogen la Mostra de Teatro

26 jul 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Satisfacción. Ese es el sentir del director de la Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia, Roberto Pascual, tras el cierre de la 33 edición de la cita que, durante diez días y con una veintena de espectáculos en cartel, logró reunir a más de 15.000 espectadores en la capital de O Ribeiro. «Estamos na media que tiñamos prevista; o festival ten consolidado un público estable, e o flutuante que acode buscando un espectáculo concreto, tamén é máis ou menos o mesmo», señala el responsable del festival.

Ayer se conocía cuál era el dictamen del público para la oferta de este año. El espectáculo Son, de la compañía Nova Galega de Danza, fue el que obtuvo la mejor puntuación (4,79 sobre 5); seguida de La ternura, de Alfredo Sanzol. Chévere y Golem ocuparon el tercer y cuarto puesto en un ránking en el que prácticamente todas las propuestas superaron el 4 de nota media. «A aposta polo novo circo nos espectáculos de rúa foi un dos grandes éxitos deste ano; cunha cantidade de público abrumadora», destacaba Roberto Pascual, que además agradecía el trabajo del medio centenar de personas que, detrás de la escena y en los entresijos de la organización, hicieron posible que todo se desarrollase sin incidencias.

Pascual dice que entiende la petición de los que reclaman más días a la MIT. «A min gustaríame que o festival fose medrando, que fosen máis de dez días; pero para iso tamén fai falta o compromiso de tódalas administracións con este obxectivo. Temos unha tarefa pendente, que é mellorar as instalacións; tanto as do Auditorio do Castelo como as da Casa da Cultura. Compre unha mellora de camerinos e tamén de infraestrutura. As cousas non están aí para sempre. No orzamento hai que contemplar a actualización e a renovación», señala.

Por otro lado, el director destacó el éxito de convocatoria del curso dirigido por Alfredo Sanzol orientado a actores, guionistas y directores. «É fundamental seguir incorporando espazos de convivencia para os profesionais, no que a xente este aquí durante un tempo e que teña un atractivo máis para quedarse varios días; o apartado formativo é unha boa maneira de conseguilo. Un obradoiro ou unha masterclass serve para poñer en contacto as compañías galegas con outras de fora e, a partir de aí as veces xorden colaboracións», dijo.