Denuncian la existencia de un vertedero ilegal en Rairiz de Veiga con material del Sergas

sindo martínez XINZO / LA VOZ

RAIRIZ DE VEIGA

cedida

«É absurdo que se bote este lixo descaradamente, non sabemos por parte de quen, en unha pista dun concello», afirmó un vecino de esta zona.

28 jun 2019 . Actualizado a las 11:31 h.

Un grupo de vecinos de Rairiz de Veiga, integrantes de la agrupación política Ager, denunció ante el Seprona el vertedero ilegal de material de oficina, plásticos y otros elementos en una pista de la parcelaria cerca de la aldea de Guillamil, entre este concello y Vilar de Santos.

Los denunciantes lamentaron que se produzcan estos hechos, sobre todo porque cerca del lugar del vertedero irregular se encuentra un punto limpio en Vilar de Santos, que funciona desde hace tiempo. «É absurdo que se bote este lixo descaradamente, non sabemos por parte de quen, en unha pista dun concello», afirmó un vecino de esta zona.

Según explicaron los denunciantes, el sello del Sergas estaba presente en varios de los documentos hallados en esta pista, aunque los vecinos negaron que se hallaran historiales clínicos o documentación oficial en ese depósito que fuera material sensible en relación a la existencia de datos privados. Se trata, en su mayoría, de material informático que lleva el sello del Servicio Galego de Saúde. «Tan solo había papeles en blanco, toners y otros materiales, algunos con anagramas del Sergas», explicaron los vecinos que se encontraron con el deposito ilegal del este material contaminante.

Por su parte, la Xerencia de Xestión Integrada do Servizo Galego de Saúde en Ourense niega toda responsabilidad en los vertidos de residuos y lamenta que hechos así se produzcan. «A xestión de residuos desta institución pública é absolutamente impecable e cumpre a normativa vixente, empregando sempre xestores autorizados para a retirada e eliminación de residuos, que desde nosos centros se separan, empaquetan ou compactan segundo as distintas clasificacións establecidas por lei. Ademais de expresar o máis fondo rexeitamento á actuación dos autores destes feitos, lamentamos se tenten vencellar inxustificadamente a esta institución sanitaria, poñendo en dúbida a profesionalidade dos nosos traballadores», señalan