Paderne de Allariz cambia de alcalde a cuatro meses de las elecciones municipales

Fina Ulloa
Fina Ulloa OURENSE

PADERNE DE ALLARIZ

José Manuel Fernández Gómez llevaba 16 años como alcalde de Paderne de Allariz
José Manuel Fernández Gómez llevaba 16 años como alcalde de Paderne de Allariz xoán crespo

José Manuel Fernández, del PP, deja el Concello tras 16 años y Manuel Pérez Novoa lo sustituirá a partir del próximo lunes

17 ene 2023 . Actualizado a las 18:46 h.

El pleno de Paderne de Allariz aprobó este martes por unanimidad un presupuesto para el presente ejercicio que asciende a 1.250.000 euros, una cantidad ligeramente superior a la del pasado año porque, tal y como explicó el alcalde, José Manuel Fernández Gómez, hay que asegurar que se hace frente a la subida de los gastos ordinarios, especialmente por el incremento de la factura eléctrica, pero también para garantizar la continuidad de servicios tan básico como la asistencia social. «Para nós é moi importante atender aos nosos maiores. Temos setenta usuarios e once traballadores», recalca el hombre que durante los últimos 16 años ha sostenido el bastón de mando del Concello y que ayer comunicaba oficialmente su dimisión por motivos personales. «Despois destes anos de pandemia hai moito cansancio acumulado e chegou o momento de facerlle caso aos médicos que levan tempo dicíndome que teño que soltar presión», explica el regidor, que reconoce que los compañeros le piden que se tome unos meses, pero que regrese para encabezar la lista en la próxima cita electoral. «Xa lles dixen que non me presionaran. Agora mesmo a idea non pasa por volver para presentarme ás eleccións de maio. Nós temos un bo equipo de traballo, hai boa xente para seguir. Outra cousa é que lles axude e lles bote unha man», apuntaba a primera hora de la tarde, camino de la entrevista con el presidente provincial del Partido Popular para informarle de su dimisión. «Seguramente darame uns cachetes», bromeaba apuntando que a José Manuel Baltar la noticia no le pillará de nuevas porque ya le había avanzado en más de una ocasión que quería dejar esa primera línea de la política. Reconoce que en las anteriores ocasiones acabaron convenciéndolo para seguir, pero afirma que esta vez no ocurrirá. «Tomei a decisión porque entendín que chegou o momento, que debía descansar. Xa non son un neno, teño 69 anos e levo moito tempo. Ademáis dos 16 anos de alcalde foron outros tantos de teniente de alcalde e catro de concelleiro», recuerda.

El lunes próximo se celebrará el pleno en el que se elegirá a su sucesor, que no será el primer teniente alcalde. «Tamén é unha persoa maior e xa dixo que el non quería», explica José Manuel Fernández. Su sustituto para lo que queda de legislatura será el segundo de a bordo, Manuel Pérez Novoa, que lleva 16 años en el equipo del actual alcalde. «Vaino facer ben e a este aínda lle queda corda para outros quince anos máis e, por suposto, haberá que axudar mentras non se poña ao día de todo», apunta el ya ex regidor que piensa mantener su acta de concejal. «Ademáis este é un Concello no que todos arrimamos ó lombo; tamén os concelleiros do PSOE e do BNG. Aquí nunca houbo mal rollo», dice Fernández Gómez que aspira a que el buen ambiente se mantenga esté quien esté de alcalde. «Aquí traballamos sempre en conxunto e fixemos as cousas abertas e falando con todos. Aínda que tiñamos maioría nunca abusamos desa posición porque a min me gusta que as cousas se fagan para os veciños, sexa quen sexa o concelleiro que as pide. Aquí somos un concello pequeno, non estamos aquí para facer guerras políticas», asegura.