Paderne de Allariz ya tiene candidato socialista para las próximas elecciones municipales

PADERNE DE ALLARIZ

Antonio Estévez, candidato socialista a la alcaldía de Paderne de Allariz.
Antonio Estévez, candidato socialista a la alcaldía de Paderne de Allariz. Cedida

El próximo mes de mayo Antonio Estévez Blanco intentará convertirse en alcalde

16 ene 2023 . Actualizado a las 08:38 h.

El PSOE de Ourense anunció que ya tienen candidato a la alcaldía del concello de Paderne de Allariz de cara a las elecciones municipales que se celebrarán el próximo mes de mayo. Antonio Estévez Blanco -más conocido como Toño- es la persona elegida por su implicación en la defensa del municipio. «Leva anos traballando a diario a carón da veciñanza a través de diferentes asociacións que loitan por que Paderne conte cuns servizos dignos e eficientes», destacan los socialistas.

Antonio Estévez, por su parte, quiso desvelar cuál es su principal objetivo tras asumir el reto de encabezar la candidatura de este partido: «Abrir o Concello á veciñanza para darlle voz e que poidan expresar todas as súas suxestións, reclamacións e peticións, sendo partícipes do día a día da vida municipal». Además se mostrará siempre cercano y preocupado por su gente. «Aposto por unha política de saír as rúas e abandonar os despachos, para estar a carón da xente, escoitala e visitalos con frecuencia para poder resolver todos os problemas que xorden no día a día», reconoce el candidato socialista.

Con respecto a las actuaciones que llevará a cabo, no dudó en confesar que hará cambios en la gestión del concello, pero siempre de forma que beneficie a los vecinos: «Temos que traballar por tratar de atraer poboación, porque a xente moza quede en Paderne, por construír unha residencia de maiores que de servizo a poboación envellecida, maioría neste concello, e por buscar investimentos na procura duns mellores servizos e do benestar dos nosos veciños e das nosas veciñas».

Por supuesto, también tiene en mente potenciar la industria, pues el municipio se sitúa cerca de los principales polígonos industriales de la provincia, además de tener uno propio en Val da Rabeda. «Debemos revitalizar o noso e facelo atractivo para atraer empresas. De este xeito tamén atraeremos poboación e iso permitiranos a súa vez recadar máis fondos municipais, para posteriormente realizar importantes investimentos», manifestó Antonio Estévez.

Para concluir, apuntó una vez más lo necesario que es llevar a cabo un cambio en Paderne de Allariz lo antes posible.