Un cuento que presenta a una superheroína de aldea en Ourense

María Doallo Freire
María Doallo OURENSE

OURENSE CIUDAD

Inma Soto, con su cuento en la librería Volando Libre de Ourense
Inma Soto, con su cuento en la librería Volando Libre de Ourense Santi M. Amil

Inma Soto acaba de presentar su primer cuento, una historia que le sirvió de herramienta en todas las clases de educación ambiental que da a niños

08 mar 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

Inma Soto nació en Ourense en 1984 y desde niña se sintió muy conectada con la naturaleza. Por eso cuando llegó el momento de estudiar se decantó por Ciencias del Mar en Vigo, descartando su primera opción, la Biología. «Dixéronme que tiña poucas saídas así que decidinme pola outra, que a día de hoxe non sei aínda se ten máis», afirma. «Xa vin que igual non era o meu sitio perfecto pero rematei a carreira e logo volvín a Ourense», añade. Aquí continuó su formación con un ciclo de Gestión Forestal y del Medio Natural en Xinzo y lleva diez años dedicándose a la educación ambiental. «Sempre me gustou traballar dende o punto de vista lúdico, que os nenos o pasen ben mentres aprenden. O conto é unha ferramenta para transmitir os valores e a riqueza que temos na natureza porque a través del conseguimos que presten atención, que fixen algún coñecemento e que collan gusto polo que lle estás contando», explica. Así que se inventó uno ella misma y ahora acaba de publicarlo. Se llama Xela, a superheroína de aldea y está ilustrado por Clara Cerviño. «Alí falamos do afortunadas que somos por ter todos os recursos ao noso redor; do que significa ter unha horta ao pe de casa, unha fraga chea de animais...», amplía. «O meu obxectivo era que os nenos se sentiran moi orgullosos do seu e que atopasen un momento para falar da súa aldea, dos seus avós...», explica Inma.

Quería que Xela fuese un referente. Una niña valiente, aventurera, atrevida y muy íntegra; ligada por completo al rural, a su naturaleza y a su biodiversidad, capaz de defenderla cueste lo que cueste. «Cada vez hai máis desapego do rural, pero segue habendo moitos rapaces que desfrutan da aldea, e por iso vin necesario facer este conto, para eles, para que poidan estar orgullosos e transmitirlle ese gusanillo aos seus compañeiros. Todo o que conta Xela é moi beneficioso», concluye Inma. Y adelanta que habrá más cuentos.