La Xunta, sobre el geriátrico de Ourense: «O que non imos é facerlle perder máis tempo á xente»

Miguel Ascón Belver
Miguel Ascón OURENSE

OURENSE CIUDAD

Solar de la vieja estación de autobuses, que fue demolida.
Solar de la vieja estación de autobuses, que fue demolida. MIGUEL VILLAR

El gobierno gallego estudiará todas las alternativas posibles, incluida la de llevar la residencia a otro municipio

07 oct 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El pleno de este miércoles en el Concello de Ourense rechazó por tercera vez el cambio de uso de la parcela de la vieja estación de autobuses de la capital ourensana. La sesión fue seguida con atención desde las oficinas de la Consellería de Política Social en Santiago, que defiende la construcción allí de la residencia de ancianos prometida por la Fundación Amancio Ortega. El gobierno gallego ha recibido propuestas de otros municipios de la provincia para acoger el geriátrico rechazado en la capital, pero remarca que «a intención sempre foi que a residencia se construíse na cidade de Ourense».

Sin embargo, desde el ejecutivo autonómico matizan que «despois de tres negativas consecutivas por parte da oposición do Concello de Ourense, valoraranse todas as opcións dispoñibles». Sobre la propuesta del alcalde, Gonzalo Pérez Jácome para aplicar la ley exprés que la Xunta tiene para agilizar trámites urbanísticos, «todo se pode estudiar», dicen. Y advierten: «As cuestións partidistas non poden seguir facéndolle perder o tempo á veciñanza. Tomaranse as decisións necesarias para que a residencia comece a construírse canto antes. O que non imos é facerlle perder máis tempo á xente. Xa esperaron dabondo e a paciencia de Ourense está, cando menos, cerca de acabarse. Se non acabada xa».

La posición de los vecinos

Por otra parte, las asociaciones As Termas y Santa Ana do Pino insistieron en un comunicado en sus reivindicaciones de aprovechar el proyecto para ampliar la Rúa D y crear nuevas zonas verdes: «Continuaremos trasladando as peticións veciñais de mellorar a nosa contorna coa finalidade de aproveitar esta oportunidade histórica de aproveitar o proxecto para gañar espazo público para as veciñas e veciños humanizando un entorno moi densamente poboado rodeado por estradas nacionais».