«A situación de Ourense no último mes é de estabilidade en casos de coronavirus»

Pablo Varela, María Cobas OURENSE

OURENSE CIUDAD

En el hospital de Verín hay dos pacientes con coronavirus ingresados
En el hospital de Verín hay dos pacientes con coronavirus ingresados Santi M. Amil

El gerente del área sanitaria, Félix Rubial, dice que todavía es pronto para analizar la incidencia de la Semana Santa en los contagios

07 abr 2021 . Actualizado a las 18:57 h.

El gerente del área sanitaria provincial, Félix Rubial, insta a mantener la cautela tras la Semana Santa para calibrar hasta qué punto el período vacacional puede implicar un cambio en la dinámica epidemiológica de Ourense. «Ata que pasen entre sete e dez días non poderemos ter unha idea clara do que pasou», señala.

Con todo, Rubial afirma que «a situación de Ourense neste último mes é de estabilidade, porque falamos de cifras moi planas, cunha curva en forma de meseta, e é un grandísimo indicador ó coincidir cun levantamento de restricións sen que teña producido un aparente incremento de casos».

El gerente sostiene que este aplanamiento de la curva, con pequeños picos en forma de sierra pero sin grandes vaivenes, «hai que achacalo a que a cidadanía entendeu que non podíamos incorrer en erros do pasado; e, por outro lado, ó efecto das vacinas, xa que boa parte dos sanitarios, traballadores esenciais e residentes xa as recibiron».