El PSOE denuncia el «colapso» de los servicios sociales en Ourense

La Voz OURENSE

OURENSE CIUDAD

Gonzalo Pérez Jácome, alcalde de Ourense
Gonzalo Pérez Jácome, alcalde de Ourense MIGUEL VILLAR

«Algúns colectivos trasladáronnos situacións realmente sangrantes», denuncia Rodríguez Villarino

20 mar 2021 . Actualizado a las 08:03 h.

El grupo socialista del Concello de Ourense trasladará al gobierno municipal las reivindicaciones de la Rede Europea de Loita contra a Pobreza e a Exclusión, EAPN Galicia. Representantes del PSOE se reunieron con miembros de esa red y denunciaron el «colapso» de los servicios sociales en el Ayuntamiento ourensano.

«Algúns colectivos trasladáronnos situacións realmente sangrantes, como algún caso no que as axudas se resolveron cando xa rematara o prazo de execución; ou outros nos que a contía da subvención chegou ata catro anos tarde», aseguró el portavoz socialista, Rafael Rodríguez Villarino, que añadió «Ourense é a cidade galega cos servizos sociais máis colapsados, con listas de agarda de ata seis meses».

La Junta de Gobierno Local aprobó esta semana la convocatoria de las ayudas por concurrencia competitiva para entidades de acción social y el PSOE recuerda que no hay cambios en relación a las de los años anteriores. Son «insuficientes e continuístas», dijo Villarino. Esa línea de subvenciones es, a juicio del portavoz socialista, «outra proba do servilismo da Administración local en Ourense, que se limita a plaxiar unhas axudas concedidas con anterioridade, amosando a súa falta de proxecto propio».