Vecinos de Santa Cruz de Arrabaldo denuncian abandono por parte del Concello de Ourense

La Voz OURENSE

OURENSE CIUDAD

Marquesina de autobús en la parroquia
Marquesina de autobús en la parroquia Santi M. Amil

Hay zonas sin suministro de agua, sin alcantarillado y pistas y caminos con baches e invadidos por la maleza

30 ene 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

«So pedimos que non so se acorden de nós para cobrar impostos, senón tamén para que os servizos esenciais funcionen e se melloren». Así denuncian un grupo de vecinos de Santa Cruz de Arrabaldo las carencias que sufren en esta parroquia de la capital ourensana. Hay, por ejemplo, zonas sin suministro de agua, sin alcantarillado, pistas y caminos con baches e invadidos por la maleza.

El comunicado difundido por los vecinos hace hincapié, entre otras cosas, en la situación de Casar do Mato, «que foi un lugar onde vivian mais de 100 veciños e actualmente ten sobre 12 casas abertas e como moito 20 veciños». Según remarcan, fue una de las zonas más afectadas por la construcción de la A-52 «e dende fai moitos anos non se fai unha soa obra, nin se fai un plan para mellorar a sua situación».

Los vecinos piden ayuda a los representantes políticos: «Consideramos que somos do Concello tanto como os que viven no centro, ou en barrios de Ourense e pagamos impostos igual que todos, polo tanto temos dereito a que se nos escoite, e se melloren os servizos fundamentais do pobo ou se nos explique que pasa ou porque non se fan certas obras e melloras».