El PSOE acusa a Jácome  de «traizoar» a Ourense

El secretario general del PSdeG, Gonzalo Caballero, afirma que Feijóo está «disposto a todo para ocultar os trapicheos dos Baltar» durante décadas en la Diputación de Ourense

;
Rafael Rodríguez Villarino sobre el pacto PP-DO Rafael Rodríguez Villarino sobre el pacto PP-DO

Ourense

Tras conocer la noticia del pacto entre DO y PP para repartirse el Concello de Ourense y la Diputación, el secretario general del PSdeG, Gonzalo Caballero, denunció que Feijóo está «disposto a todo para ocultar os trapicheos dos Baltar durante décadas na Deputación de Ourense». Caballero señaló que el presidente de la Xunta está «tentando impedir que se levanten alfombras na deputación» y que será cómplice «das falcatruadas dos Baltar». En cuanto a Democracia Ourensana, recordó que Jácome pidió el voto a los ourensanos que querían echar a José Manuel Baltar, y advirtió de que usar ese apoyo para asentarlo  «supón traizoar a súa confianza. Se pactan para manter aos Baltar, será unha gran felonía á cidade de Ourense».

«Os socialistas gañamos as eleccións en Ourense, onde a cidadanía quere un goberno de progreso e dignidade, e corresponde lexitimamente a Rafael Rodríguez Villarino liderar a cidade. Somos un partido serio e responsable fronte ao mercadeo e as traizóns que protagonizan outras forzas en Ourense», dijo.

El PSOE negoció hasta este mismo viernes con Jácome pero este presentaba «cada vez máis e máis esixencias ata que chegou a un límite en que eran inasumibles para ninguén», aseguró el líder socialista tras conocer el pacto PP-DO. «Democracia Ourensana pasa a ser ‘‘democracia baltarista’’», resumió Rafael Rodríguez Villarino, que aseguró que el PSOE nunca llegó a plantearse seriamente entregarle la alcaldía a Jácome. «O PSOE traballou ata o último instante para evitar esta debacle mais non foi posible», dijo el candidato socialista, que calificó al líder de DO como un «ególatra e amoral obsesionado coa alcaldía que traizoa a toda a provincia por un sillón». Además, el BNG criticó un pacto «cuxo único obxectivo é o reparto do poder».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Comentarios

El PSOE acusa a Jácome  de «traizoar» a Ourense