El empleo, una preocupación común pero sin consenso

Las soluciones contra el paro de unos partidos y otros difieren notablemente


Ourense

La Voz ha invitado a todos los partidos que se presentan en la capital a detallar sus propuestas por áreas. Estas son las que hacen en materia de empleo.

PP

Vinte millóns. Estratexia de políticas municipais de emprego (máis de 20 millóns) con programas de formación segundo as necesidades do mercado e formación dixital para maiores de 40. Baixadas de impostos ás empresas que creen emprego.

Democracia Ourensana

Menos impuestos. Los ayuntamientos no tienen competencia en políticas de empleo pero se puede favorecer con pocos impuestos y es fundamental nuestra idea de crear un centro de investigación de inteligencia artificial.

PSOE

Base de la UME. Investimento de 3 millóns do plan de emprego aprobado polo anterior goberno local socialista. Establecemento dunha base da Unidade Militar de Emerxencias para á dinamización económica e poboacional.

OUEC

Pacto local. Activación de sectores estratéxicos mediante un «Pacto Local polo Emprego», con partida orzamentaria propia e recorrente, enfocado aos colectivos de maior risco dentro da cidade: mulleres, mocidade e maiores de 50 anos.

BNG

Abastos. Axudas municipais á contratación, fomento da creación e mantemento do tecido económico. Axudas a proxectos innovadores e de base tecnolóxica, dinamización prazas de abastos e apertura inmediata da da Ponte.

Podemos-EU

Globalización. Urxe diversificar e reforzar o tecido económico e un plan de loita contra o desemprego. Queremos inserir a Ourense no mundo, para non quedar ao marxe da globalización e das oportunidades que esta xera.

Ourense Mellor

Estabilidade. Plan municipal de emprego con accións de formación para profesións con maior demanda laboral, fomento da contratación estable de colectivos en risco de exclusión social con axudas a fondo perdido.

Espazo Común

Conciliación. Protocolo de conciliación (Concello e empresarial), flexibilidade horaria, traballo en remoto, cotas de emprego para discapacidade, reter o talento e crear espazos de innovación (coworking).

Compromiso por Galicia

Chan industrial. Captación de inversores, parque empresarial do Vinteún, bolsa de emprego e formación, apertura da praza de Abastos da Ponte, bonificación do 50 % en taxas e impostos á creación de traballos e recuperación de servizos.

ADELANTE

Rebaja fiscal. Creación de 2.000 empleos haciendo la ciudad más competitiva y atractiva para inversiones. La mayor rebaja fiscal de la historia para que autónomos y microempresas puedan mantener o crear puestos de trabajo.

Vivir Ourense

Emprendimiento. Triplicaremos la ayuda a domicilio, más 4 millones a 100 proyectos de emprendimiento y una inversión millonaria de la UE en 12 kilómetros de río, además de un mercado gastronómico en el casco vello.

PUM+J

Formación. Creación de un plan de municipal para personas en situación de riesgo social, ofertando cursos de formación teórico-práctico y de capacitación dirigidos a empleos con alta demanda.

PROYECTO LIBERAL ESPAÑOL

Impulso público. Luchar para una ampliación laboral pública, fomentar el empleo y formación pública y trabajar por un empleo digno en todos los sectores de la ciudad.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El empleo, una preocupación común pero sin consenso