El 90 % de la población de Ourense tiene acceso a redes de fibra óptica de más de 100 Mb

La Voz OURENSE / LA VOZ

OURENSE CIUDAD

matalobos

El alcalde considera una prioridad dar servicio al 10 % que falta con la mayor rapidez posible

24 dic 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Más de noventa por ciento de la población del Concello de Ourense dispone de cobertura de red de fibra óptica de más de 100 Mb. Esta población se sitúa entre los 59 núcleos de población que el Ministerio de Industria, Comercio y Turismo identifica como zona no blancas de redes de nueva generación NGA, que son las que disponen de cobertura o previsión de cobertura, según informó el Concello de Ourense.

«Somos conscientes de que a nosa prioridade é darlle o mellor servizo de fibra óptica a ese dez por cento de poboación restante, e poremos todo o noso esforzo solicitando ante o Ministerio e a Xunta toda a axilización posible para acadar a cobertura total no noso término municipal», según ha indicado el alcalde, Jesús Vázquez, al valorar la situación.

Dice el gobierno local que núcleos como Seixalbo y Castro de Beiro son zonas no blancas de banda ancha ultrarrápida, es decir, ya disponen de cobertura o previsión para los próximos años. «En concreto, en Seixalbo dispón de cobertura entre o 50% e o 75% da poboación con redes de fibra óptica, e Castro de Beiro cubrirase con fibra óptica de Telefónica no período de 2018 a 2020 grazas á subvención concedida polo Estado en 2018».

Untes y Santa Mariña do Monte se cubrirán en 2019, mientras que a Castro de Beiro, A Granxa de Arrabaldo y Montealegre llegará en el 2020.

Respecto a centros educativos, dentro del programa Escolas Conectadas, son once los que disponen de red de más de cien megas, según el Concello. Los CEIP Mariñamansa, O Couto, Manuel Luis Acuña, As Mercedes, Seixalbo e Albino Núñez, de Infantil y Primaria; los institutos de educación secundaria (IES) O Couto y Xesús Ferro Couselo; los centos de educación especial Miño y O Pino, así como el centro público integrado (CPI) José García, de Mende. Cita el Concello al Ministerio para decir que ya en 2017 «tanto a cobertura 3G como a 4G supera o noventa por cento da poboación en Ourense, tal e como recolle un informe elaborado pola Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia. Resulta tamén significativo que con estas redes 3G/4G pódense prestar servizos de banda ancha de ata 20 Mbps ou máis, dependendo dos distintos operadores» de telefonía que prestan servicio.