El candidato de la marea, «aberto ao diálogo» con la plataforma Ourense Mellor

«Nós chegamos en 2015 precisamente para o mesmo, para demostrar que a confluencia é o camiño», dice Martiño Xosé Vázquez


Ourense

El miércoles se presentó públicamente la plataforma Ourense Mellor, que reclama a los partidos de izquierda que se presenten en una lista única en las próximas elecciones municipales para así derrotar al PP. Ourense en Común recibe la propuesta con los brazos abiertos. «Nós chegamos en 2015 precisamente para o mesmo, para demostrar que a confluencia é o camiño, así que saudamos a iniciativa e cando sexamos interpeladas por elas estaremos máis que abertas ao diálogo, é o noso signo de identidade», señaló el candidato de la marea.

Víctor Ferreiro, coportavoz de Podemos en la ciudad, defendió, en todo caso, la vigencia de OUeC: «A proposta da plataforma Ourense Mellor non é nova. Xa levamos anos construíndo un espazo aglutinador progresista, social e aberto á participación que se chama Ourense en Común». El más crítico fue José Manuel G. Gutiérrez, coordinador de Esquerda Unida. Él dijo sentirse «ofendido» por las alusiones críticas desde la plataforma al trabajo realizado por la marea. «Nós non estamos aquí por un postiño, como din», lamentó Gutiérrez. Finalmente, desde el BNG marcan distancias y remarcan su carácter formación nacionalista, «que defende que os concellos non son compartimentos estancos, e que son piares fundamentais para a construción do país», dijo Luis Seara, su candidato.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El candidato de la marea, «aberto ao diálogo» con la plataforma Ourense Mellor