La plataforma que quiere unir al voto de izquierda presenta su manifiesto «Ourense Mellor»

M. A. OURENSE

OURENSE CIUDAD

MIGUEL VILLAR

«Temos moitas razóns para crer que Ourense merece outro goberno», dice el texto

17 oct 2018 . Actualizado a las 16:50 h.

Hasta ahora sus reuniones eran privadas. Hoy verá la luz la plataforma ciudadana Ourense Mellor, que pretende aglutinar el voto de izquierda en la ciudad. Se conocían ya los nombres de algunos de sus promotores -como el exlíder de la CIG, Etelvino Blanco, o el ex teniente de alcalde del BNG Alexandra Sánchez Vidal- y hoy se hará público su manifiesto.

Ese documento arranca diciendo que «temos a fortuna de vivir en Ourense», pero llega a la conclusión de que «é inxusto que, con esta potencia e riqueza da nosa cidade e as súas xentes, o resultado da xestión sexa tan nefasto». La lista de «torpezas» del gobierno local es, según el manifiesto, «longa de máis». Hablan de suciedad, del mal estado de las dotaciones públicas, de la incapacidad de aprobar el PXOM o los presupuestos, etcétera.

«Temos moitas razóns para crer que Ourense merece outro goberno. [...] Ourense precisa un goberno rigoroso, traballador e con capacidade de diálogo, que teña Ourense como único obxectivo e que non estea ao que lle mandan de Santiago ou Madrid», dice el texto, que invita a los ourensanos a movilizarse políticamente: «É un obxectivo posible se contamos contigo. Ourense precisa de ti, o futuro da cidade depende do que sexamos capaces de facer agora».