Denuncian el colapso de Urgencias y el mal estado de las instalaciones del CHUO

edith filgueira OURENSE / LA VOZ

OURENSE CIUDAD

Santi M. Amil

La Comisión de Centro señala que el hospital está en «condicións lamentables»

19 jun 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La Comisión de Centro de la EOXI de Ourense, Verín y O Barco de Valdeorras denuncia el mal estado de las instalaciones del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense y el colapso del servicio de Urgencias.

«Seguimos a contar como zonas habituais de hospitalización aqueles chiringuitos que noutrora se mantiveron como zonas de espera, e que nin estrutural nin asistencialmente poden permitirse como sitio de ubicación de doentes ingresados», señalan en un comunicado de prensa. Y critican desde la comisión que se vende como «marabilla» el nuevo edificio de hospitalización mientras se mantienen las instalaciones de los edificio antiguos «en condicións lamentables e con falta de seguridade e calidade para os pacientes».

En esta línea, también señalan que se trata de una situación que se viene produciendo a lo largo de los últimos meses y que sería necesario tener abiertas, de forma permanente, otras unidades de hospitalización. «Na mañá do luns, como case tódolos luns do ano, atopámonos o servizo de Urxencias cheo ata a bandeira, ingresos nunha sala común na que ademais do traballo físico temos a sobrecarga emocional de xustificar estas actuacións e aguantar as increpacións dos familiares e mesmo dos pacientes, comprensibles por outro lado, non podendo nin atender de forma axeitada incluso a aqueles pacientes que precisan illamento», afirma el texto.

«Esta comisión non quere ser cómplice destas actuacións e por iso consideramos que debemos comunicalas. O continuo traslado de doentes dun lado a outro do hospital non fai máis que aumentar a ansiedade dos mesmos e das súas familias, pero no que se refire aos traballadores estamos ante outro desprezo aínda maior, condicións indignas de traballo, aumento de cargas e maiores riscos na administración de medicacións por movementos continuos», apunta el texto.

Por su parte, la gerencia del CHUO ha declinado, por el momento, emitir una respuesta a las denuncias y acusaciones de la Comisión de Centro.