Barquero reivindica para el PSOE el mérito del centro de Amancio Ortega

La Voz OURENSE

OURENSE CIUDAD

«Temos que manifestar que este logro non se trata de ningunha xestión persoal do alcalde», dice

21 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El centro intergeneracional que la Fundación Amancio Ortega construirá en Mariñamansa «poderá ser unha realidade no vindeiro ano grazas ao traballo realizado polo anterior goberno do PSOE para a obtención de patrimonio municipal de solo». Así lo aseguran los socialistas en un comunicado difundido ayer en el que se recogen declaraciones de su portavoz municipal, José Ángel Vázquez Barquero, que «reivindica as numerosas reunións e xestións realizadas desde o ano 2012 polo anterior goberno municipal».

El PSOE hace hincapié en todo ello porque «vese na obriga» para evitar que el mérito se lo lleven otros. «Temos que manifestar que este logro non se trata de ningunha xestión persoal do alcalde Jesús Vázquez», reitera la formación liderada por Vázquez Barquero.

Espazo Xove

Por otro lado, el PSOE ha solicitado al regidor del PP poder conocer las gestiones realizadas para conseguir la transferencia al Concello del Espazo Xove de Ourense (antes conocido como Casa da Xuventude). El concejal socialista Javier Rey, quiere que se le dé copia «de maneira urxente» de la carta de respuesta de la conselleira de Traballo e Benestar al acuerdo plenario adoptado en Ourense para solicitar, precisamente, que el Espazo Xove pase a ser gestionado por el Ayuntamiento.