El gobierno de O Carballiño dice que el recurso del PP por las cuentas perjudicará a los vecinos

La Voz OURENSE

O CARBALLIÑO

Adolfo Nogueira asegura que el Concello reclamará a Marnotes y a la Xunta el dinero de las ayudas que se pierdan

26 sep 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

La aprobación de las cuentas del ejercicio 2014 del Concello do Carballiño parece que contará con un especial protagonismo en los próximos meses. Tras la polémica suscitada con motivo de su ratificación en el pleno del pasado día 16 -el PSOE sacó adelante el acuerdo contra las advertencias de BNG y PP de un posible incumplimiento de la legalidad- y el anuncio de un recurso por parte de Argimiro Marnotes para que se anule la aprobación, ayer fueron los representantes del grupo de gobierno los que desautorizaron al exalcalde.

El regidor y el portavoz municipal y teniente de alcalde, Francisco Fumega y Adolfo Nogueira respectivamente, descalificaron al portavoz del PP y advirtieron que iniciará medidas legales contra él en caso de que el recurso perjudique al Concello do Carballiño en materia de subvenciones y ayudas.

Para Adolfo Nogueira: «O recurso anunciado por Marnotes é absurdo, patético, penoso e lamentábel. Non sabemos que beneficio quere obter impugnando a conta xeral do 2014 e pode provocar graves consencuencias. O Concello do Carballiño pode perder un millón de euros en axudas ou subvencións para personal, emerxencias, Risga e outros apartados e se iso pasa a responsabilidade será do PP e de Argimiro Marnotes». Fumega y Nogueira incidieron en la rueda de prensa en los argumentos defendidos en el pleno, que el informe de la interventora accidental validaba el documento -BNG y PP mantenían lo contrario-, y el teniente de alcalde aseguró que «é unha baixeza política e moral sen parangón, ademais dun oportunismo político, que non sei que beneficios busca. Marnotes recurre a esta estratexia para vingarse do PSOE por gañarlle as eleccións, dos traballadores que non son do seu agrado e dos veciños, porque serán os verdadeiros afectados por esta iniciativa», en palabras de Adolfo Nogueira.

En el debate plenario del pasado día 16 el teniente de alcalde del Concello do Carballiño advirtió a Marnotes que se adoptarían medidas contra él y la Xunta en caso de un posible recurso que les causase problemas. Nogueira reiteró el posicionamiento ayer: «Se anulan a aprobación da conta xeral do 2014 e iso fai que perdamos axudas ou proxectos, reclamarémoslle ao portavoz do PP e a Xunta -por el informe sobre las competencias de la intervención accidental- ata o último euro».