Piden crear una tasa que grave a las eléctricas en Maceda y Allariz

La Voz OURENSE

MACEDA

El PSOE ha presentado una moción para su debate en el próximo pleno

26 mar 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El PSOE de Maceda y Allariz ha presentado sendas mociones para su debate en el pleno de cara a establecer una tasa a las compañías eléctricas. La idea se basa en la sentencia del Tribunal Supremo que dio la razón al Concello coruñés de Arteixo sobre el derecho de las entidades locales a gravar el uso de un espacio que es de dominio público. Se refiere a las instalaciones de transporte de energía eléctrica, gas, agua e hidrocarburos.

La portavoz en Maceda, Ana María Rodríguez, considera que la ordenanza supondría un aumento en la recaudación de las arcas municipales que redundaría en beneficio de los vecinos. 

«O establecemento dunha ordenanza reguladora destas taxas dirixidas a unhas empresas que reciben un claro beneficio polo uso dese dominio público, revertería no ben común da cidadanía ó contar, os concellos, cun plus de financiamento para os servizos que ofrece. No caso de Maceda permitiría que se nos fixese caso no que tanto tempo levamos demandando: a ampliación dos servizos sociais. En concreto, para establecer axudas para o material escolar para nenos e nenas do ensino infantil, algo que tivemos que reiterar pese a ser unha iniciativa socialista aprobada», señaló Rodríguez.

Por su parte, la alaricana Zaida Rodríguez pidió que se estudie la posibilidad de crear la tasa. «Toda vez que o máis alto tribunal do Estado reafirmou a legalidade das ordenanzas reguladoras destas taxas que estableceron varias entidades locais no seu día; é hora de que todos os concellos, incluído o noso, valoren a conveniencia de establecer esta mesma ordenanza adaptada ás necesidades de cada un e baseada en criterios claros e definidos», defiende la edila.