Los Fachós de Castro Caldelas y la Vendima de Leiro son fiestas de interés urístico

La Voz O BARCO

CASTRO CALDELAS

La Festa dos Fachós es el 19 de enero
La Festa dos Fachós es el 19 de enero Santi M. Amil

El Consello da Xunta aprobó la declaración

28 feb 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Cada año atraen a cientos de personas, tienen años de tradición y arraigo. Y desde ayer cuentan también con la declaración de fiestas de interés turístico de Galicia. El Consello da Xunta dio el visto bueno al distintivo para la Festa dos Fachós de Castro Caldelas, que se celebra el 19 de enero, y la Festa da Vendima de Leiro.

«Os Fachós inclúese na listaxe por motivos como os propios fachós, os feixes de palla de forma cilíndrica amarrados nuns atados feitos da mesma palla que están iluminados nunha gran procesión que percorre as rúas desta vila medieval e que remata na gran fogueira situada no adro do santuario baixo o repenique de campás», explican desde la Xunta.

La Festa da Vendima de Leiro celebra a finales de agosto o principios de septiembre
La Festa da Vendima de Leiro celebra a finales de agosto o principios de septiembre Agostiño Iglesias

De la Festa da Vendima de Leiro, a finales de agosto o principios de septiembre, destacan «o seu particular desfile de carrozas en que se recrea unha representación moi similar á vendima que se facía a comezos do século pasado. Tamén destacan os adornos dos balcóns dos veciños durante os festexos con vexetación que caracteriza a vendima ou o seu xantar popular».