CR 7... ¿Cristiano Ronaldo o 7 quilómetros para Calvos de Randín?

El Colectivo da Raia apuesta por usar el equívoco con el futbolista para promocionar la localidad de cara a la final de la Champions


Ourense

El colectivo vecinal de Calvos de Randín denominado Colectivo da raia propuso una iniciativa peculiar de cara a la final de la Champions de mañana.  Su idea es instalar una señal de tráfico con el letrero CR 7. «É un exemplo de como se podería facer promoción turística dun xeito gratuito», señalaron.

«Xa que como un dos xogadores do que máis se fala ten un nome no que as iniciais coinciden coas do noso concello CR, propomos que xusto á distancia de sete kilómetros do límite do concello, se podería poñer, co permiso da DXT, sinais co texto CR 7», valoraron desde el grupo.

«A lo menos este sinal provocaría que se falase do concello na primavera, no verán e no outono, sen ter que agardar ao inverno a que esteamos a baixo cero para que volvamos a ser portada dos diferentes medios de comunicación por ser o lugar máis frío de Galicia», aseveraron. Al menos a estas horas, la señal no está colocada. 

 

 

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

CR 7... ¿Cristiano Ronaldo o 7 quilómetros para Calvos de Randín?