Una empresa se interesa por explotar el manantial de Brués en el Concello de Boborás

lA vOZ OURENSE

BOBORÁS

La actual poza de Brués seguirá siendo de acceso libre
La actual poza de Brués seguirá siendo de acceso libre MIGUEL VILLAR

El pleno aprueba hoy el Plan Especial de Dotacións e Infraestruturas Termais

14 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Boborás celebra hoy un pleno extraordinario para la aprobación inicial del Plan Especial de Dotacións e Infraestruturas Termais en el manantial de Brués. El plan está promovido por la empresa Caldas do Orcellón. «Trátase do primeiro paso para iniciar os trámites do desenvolvemento do Plan Xeral neste caso para logo a instalación dun centro termal no municipio de Boborás que será o primeiro, potenciando a riqueza das augas termais e mineromedicinais existentes no lugar de Brués», explica la alcaldesa, Patricia Torres, a través de un comunicado firmado también por el representante dela empresa, Christophe S. Delétraz.

El plan ya pasó el trámite de evaluación ambiental, y ahora sería el siguiente paso. Detrás del proyecto está el inversor suizo Delétraz, que está vinculado a Boborás a través de su mujer. «A calidade das augas de Brués, xunto co feito de que nunca antes foran explotadas, permitirá desenvolver un concepto contemporáneo no sentido ecolóxico, eficiente e económico no medio da natureza e o carón dun fermoso patrimonio arqueolóxico como é o Castro e Fortaleza do Orcellón, formando isto tamén parte dos terreos nos que se vai a desenvolver o proxecto e por tanto aportando unha experiencia completa e única para os usuario da futura instalación termal», asegura. Explica que se dejará el acceso gratuito a la poza ya existente y que el resto de la infraestructura tendrá precios asequibles.

Inversor y alcaldesa coinciden en señalar que con el proyecto se crearán puestos de trabajo en la localidad, al tiempo que se promoverá el municipio como destino turístico. «Trátase de poñer un recurso natural en valor, que será un revulsivo importantísimo para o turismo e a economía do noso municipio», argumenta Torres.