Valenciaga comienza a recibir los primeros encargos para julio

Olimpio Pelayo Arca Camba
o. p. arca A ESTRADA / LA VOZ

AVIÓN

Rivas intentará la vuelta al trabajo de la plantilla en junio

01 may 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

«Dende que se fixo público o anuncio da desescalada tivemos xa catro chamadas para programar eventos no mes de xullo». Son palabras del empresario estradense Óscar Rivas, al frente del Valenciaga Cátering, que muestran optimismo para recuperar la celebración de eventos al aire libre, respetando las normativas de seguridad. Se trata de actos con cifras modestas para el volumen con el que llega a trabajar Valenciaga, ya que por citar un ejemplo el 15 de agosto en Ponte Caldelas llegaba a servir 1.600 comensales: «Creo que eventos de tanto aforo este ano non poderá ser, ogallá fora posible, porque son moi importantes para nós».

Las comidas encargadas para julio son entre 50 y 80 personas, y en algún caso con dudas de poder celebrarse finalmente: «Unha delas é en Avión, unha zona na que traballamos moito, pero hai a dúbida de se poderá vir a xente de México para entón», circunstancia que hace variar en gran medida la afluencia al acto.

Rivas indica que intentarán arrancar a partir del 1 de junio si no con la plantilla completa con la gran mayoría: «En xullo penso que poderemos traballar dun xeito similar aos outros anos. Todas as vodas e eventos que tiñamos de abril a xuño está todo cancelado, pero o de xullo polo de agora nolo están mantendo. Son practicamente todas ao aire libre, e respectando o que marquen as autoridades creo que se poderán manter».

La firma lanzó ayer en redes la campaña Ao aire libre nada pode saír mal, haciendo hincapié en que la firma está preparada para retomar la actividad, con máximas garantías de seguridad y calidad. El vídeo contó con la participación de buena parte del personal, que explica cómo trabaja Valenciaga. La firma no descarta abrir en la fase 2 la parrillada A Fonte en Lamela, aunque no está decidido: «Temos moitos clientes do outro lado do Ulla, de Vedra, Boqueixón. E se non poden vir [por estar en otra provincia] igual non abrimos. A idea é intentar normalizar todo canto antes».