El alcalde de Ourense propone expropiar la estación de San Francisco para hacer un centro de salud

La Voz OURENSE

OURENSE

Estación de San Francisco.
Estación de San Francisco. Santi M. Amil

«Queremos darlle ao barrio un servizo do que actualmente carece», dice Jácome

12 oct 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Gonzalo Pérez Jácome, alcalde de Ourense, propone expropiar al Estado la vieja estación de tren de San Francisco para convertirla en un centro de salud, que es competencia de la Administración autonómica. Lo anuncia el regidor en un comunicado difundido por el Ayuntamiento. En él se explica que «o obxectivo é obter estes terreos, dos que é titular o Administrador de Infraestruturas Ferroviarias (ADIF), e poñelos á disposición da Xunta de Galicia para que constrúa un centro de saúde que preste atención á veciñanza deste barrio, xa que a metade dela actualmente ten que desprazarse ao barrio da Cuña para dispoñer deste servizo».

El propio Jácome remarca la importancia de este proyecto: «Queremos darlle ao barrio un servizo do que actualmente carece: un centro de saúde propio. Actualmente a metade da veciñanza ten que ir á Cuña para dispoñer deste servizo, e isto realmente é un problema. Queremos que teñan o seu propio centro neurálxico de atención médica, de primeira man».

El ADIF, otra vez en la diana

Recientemente el alcalde anunció que también tenía la intención de expropiar terrenos al ADIF en la zona de la estación Empalme. Esa entidad, dependiente del Ministerio de Transportes, «ten varios terreos en Ourense que non está utilizando», dice Gonzalo Pérez Jácome, que explica que así se liberarían entre diez y doce hectáreas de terreno para desarrollar diversos proyectos de interés para la ciudad. «E queremos realizar unha operación similar en San Francisco, onde iniciaremos un expediente de expropiación para obter a antiga estación de ferrocarril», añade el alcalde de Ourense.