Propuestas para formar a jóvenes en arqueología y astronomía en Larouco y San Xoán de Río

La Voz

OURENSE

O Castrillón, en Larouco
O Castrillón, en Larouco

La directora xeral de Voluntariado visitó las actividades

08 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La Consellería de Política Social incentiva el conocimiento en materia de arqueología y astronomía con el campo de voluntariado que se está desarrollando en Larouco y con el campamento que se lleva a cabo en San Xoán de Río. Actividades como sondeos y excavaciones arqueológicas o la observación de estrellas, senderismo y acampada son parte de las propuestas de estas iniciativas de la Xunta.

La directora xeral de Voluntariado, Cristina Pichel, visitó las actividades que se desarrollan en estos dos municipios ourensanos. Desde la Xunta de destaca, en el caso de Larouco, que «as mozas e mozos que participan nesta actividade, forman un equipo de traballo cuxa principal actividade desenvolvese no propio xacemento arqueolóxico de Castrillón, pero ademais tamén se están a levar a cabo actividades como sondaxes arqueolóxicas nas que os participantes integran un equipo de especialistas e participan nunha escavación arqueolóxica que ten como especial misión localizar materiais e estruturas que lles poidan axudar a datar este milenario poboado fortificado. Tamén se fabrican e colocan caixas-niño, ou estudan a fauna e flora da contorna mediante a realización de pequenos percorridos polo concello».

En el caso de la iniciativa que se lleva a cabo en el albergue de San Xoán de Río, desde Política Social se destaca que «neste campamento lévanse a cabo diferentes actividades deportivas, observatorios virtuais das estrelas, sendeirismo ou acampada, entre outras actividades».