Una campaña de la Ruta do Viño promociona O Ribeiro en las redes sociales

Lúa Rodríguez / R. N.

OURENSE

Juan Casares presenta la campaña da Ruta do Viño do Ribeiro: «Ribeiro, o teu mellor camiño».
Juan Casares presenta la campaña da Ruta do Viño do Ribeiro: «Ribeiro, o teu mellor camiño». BRAIS LOUREDA

«Ribeiro, o teu mellor camiño» se centrará en la captación de visitantes en las principales ciudades de Galicia

07 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Juan Casares, presidente da Ruta do Viño do Ribeiro, presentó la campaña «Ribeiro, o teu mellor camiño» en el Centro Cultural Marcos Varcárcel,  de la Diputación de Ourense. Esta iniciativa promocional busca potenciar el territorio como destino enoturístico y revitalizar una comarca vitivinícola histórica. «O noso obxectivo no curto prazo consiste en recuperar as cifras de visitantes que tiñamos antes da crise sanitaria», afirmó Casares. La acción se enmarca en el programa de actividades que la Ruta do Viño do Ribeiro desarrolla desde el 2019 bajo la marca enoturística «O camiño do viño. Ruta do Viño do Ribeiro».

Para potenciar O Ribeiro como destino enoturístico se pondrá en valor el territorio, los recursos arquitectónicos, culturales, el termalismo y el paisaje. «A idea de totalidade permite traballar de forma conxunta. O fío condutor é o viño do Ribeiro», aclara Casares. La campaña se servirá de una selección de fotos y un spot enoturístico que mostrarán todos los recursos y potencialidades: «Queremos lembrarlle aos visitantes que existe un territorio que é máis que viño, que é una xoia por descubrir».

La acción publicitaria se desarrollará a través de las redes sociales Facebook e Instagram durante los meses de julio y agosto y tendrá un alcance de un millón de personas, haciendo especial hincapié en perfiles de clientes con más de 25 años e interesados en el vino y el turismo rural. «Buscamos que a xente veña a vivir o Ribeiro. É unha gran aposta», asegura el presidente de la ruta del vino, que también está al frente del Consejo Regulador de la denominación de origen.