Homenaje en Xinzo:«Sempre foi un pracer colaborar cos alcaldes deste concello»

El capitán de la Guardia Civil José Luis Casas recibió la Medalla del Concello


ourense / la voz

«Dende a súa chegada a este pobo mostrou a súa entrega incondicional a unha profesión para a que fai falla moita vocación. Puxo o todo o seu empeño en colaborar cos diferentes alcaldes e con esta alcaldesa en canto á seguridade cidadá. A súa total disposición 24 horas e sete días a semana está fóra de toda dúbida. A corporación quere expresar o agradecemento de todo un pobo á súa traxectoria con este acto sinxelo pero emotivo». De esta manera resumió la alcaldesa de Xinzo de Limia, Elvira Lama, las razones por las que se entregó este viernes la Medalla del Concello al capitán de la Guardia Civil José Luis Casas Rivero.

Natural de Vilardevós (1970), superó la oposición en el cuerpo de la Benemérita y tras su paso por la Academia de Baeza (Jaén) y un año de guardia en prácticas en el puesto de Riós, fue nombrado guarda civil profesional. En 2010 ascendió a teniente y obtuvo destino en la compañía de Celanova como adjunto de la misma y con sede en Xinzo. El ascenso a capitán llegó el 6 de septiembre, por lo que abandona la villa.

José Luis Casas agradeció este reconocimiento de los vecinos de Xinzo. «Para min é un honor que recoñezan o meu traballo. Só fixen cumprir coa miña obriga. Sempre foi un pracer colaborar cos alcaldes deste concello, puxéronmo moi fácil. Nunca tiven a porta pechada no Concello e sempre a tiven aberta para o que fixera falta», afirmó.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Homenaje en Xinzo:«Sempre foi un pracer colaborar cos alcaldes deste concello»