El BNG pide a Europa una evaluación de los parques eólicos previstos en Ourense

La portavoz , Ana Miranda, solicitó vigilancia a proyectos futuros


La portavoz del BNG en Europa, Ana Miranda, reclamó la realización de una evaluación de impacto ambiental de forma integral de los parques eólicos proyectados en la provincia de Ourense con el objetivo de dar cumplimiento a la normativa europea y garantizar la protección de zonas de gran valor natural. Se refiere a los previstos en Rebordechao (Laza) y Prada (A Veiga).

«É evidente que a construción dos tres parques proxectados pola compañía norueguesa Statkarft, -Rebordechao, Prada e Barjas- cun total de 450 megavatios e con novas liñas de alta tensión de 220 KV construídas nunha lonxitude de 76 quilómetros, si modificaría o espazo protexido e non se atendeu a participación dos afectados. Que os Gobernos non recapaciten e os admitan é simplemente delirante», manifestó. Y recordó que el de Rebordechao «contaría con 28 aeroxeradores que afectarían a Laza, Maceda e Vilar de Barrio, mentres que o eólico de Prada tería 31 aeroxeradores situados na Veiga, Carballeda de Valdeorras e O Barco de Valdeorras. Pola súa banda, o de Barjas estaría ubicado no Bierzo, e contaría con 22 aeroxeradores repartidos en Barjas, Oencia, Trabadelo e Vega de Valcarcede».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
54 votos
Comentarios

El BNG pide a Europa una evaluación de los parques eólicos previstos en Ourense