La subdelegación de Gobierno recalcó que los servicios ferroviarios en O Carballiño son superiores a la demanda

González Afonso respondió a las peticiones de Plataforma pola defensa do transporte público, descartando de momento la resposición de las líneas suspendidas


OURENSE

La Plataforma pola defensa do transporte público do Carballiño e Comarca había solicitado al subdelegado del Gobierno en la provincia, Emilio González Afonso, una serie de puntos para recuperar servicios que consideraban de necesidad urgente para los habitantes de ese marco geográfico. Desde la propia delegación y tras recabar la información pertinente, las cuestiones planteadas por el colectivo fueron contestadas.

En primer lugar, la plataforma carballiñesa pidió la reposición de la ventanilla de la estación de tren de O Carballiño. González Afonso recordó que la crisis sanitaria redujo de forma notable la demanda de servicios ferroviarios, por lo que explicó al respecto: «Actualmente os viaxeiros dispoñen das seguintes opcións para a adquisición dos billetes de Renfe: máquina autoventa, páxina web (www.renfe.com) ou aplicación móbil Renfe Ticket, vía telefónica ou de forma presencial na oficina de Correos da localidade, ou a bordo do tren a través dos interventores (contan con servizos de venta a bordo que admiten o pago en metálico ou con tarxeta de crédito). Ao mesmo tempo, dende Renfe estase traballando para poder dispoñer dun servizo de atención presencial temporalmente, para axuda no uso das máquinas. No mes de novembro houbo 3 viaxeiros subidos de media diaria, en 2019 había 32».

La segunda solicitud giraba en torno a la reposición de las líneas suspendidas durante la pandemia y a una mayor flexibilidad en los horarios. La respuesta de la subdelegación analizó: «Actualmente O Carballiño dispón de dous servizos diarios de tren entre Ourense-O Carballiño-Santiago. Os datos indican que a oferta de servizos ferroviarios é superior á demanda: na segunda semana de decembro a demanda foi un 66% inferior e o aproveitamento baixou 18 puntos. Se a demanda fora maior agora mesmo, tendo en conta que hai menos servizos, o aproveitamento debería ser superior e non ocorre así. Non obstante, a vontade de Renfe é seguir recuperando frecuencias en función da evolución da mobilidade e a demanda».

Por último, el colectivo incidía en la necesidad de una mayor inversión en los presupuestos del Estado para mantemiento, mejora de equipos y maquinaria, así como de la red ferroviaria en O Carballiño y en la provincia de Ourense en general. González Afonso detalló que esa inversión en materia ferroviaria para la provincia «ascende a 73,6 millóns de euros», añadiendo que se potenciarán «as actuacións do AVE a Galicia, para o que se destinan 85,2 millóns de euros ao tramo Zamora-Lubián-Ourense».

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