Maceda se pone en marcha contra la violencia de género

El Concello desarrollará varios obradoiros hasta el día 25, financiados por la Secretaría Xeral da Igualdade y el Ministerio de Igualdad


Ourense

El Centro de Información á Muller de Maceda, adscrito a la concejalía de Servizos Sociais y Medio Ambiente del Concello, trabaja estos días en la definición de una campaña de sensibilización con motivo del Día Internacional contra la Violencia de Género, el próximo 25 de noviembre.

«Haberá obradoiros de prevención nos centros educativos da localidade, impartidos por unha educadora social experta en xénero, que lle falará ao alumnado acerca da violencia simbólica. O alumnado de sexto de Primaria participará no XIII Certame de Carteis contra as Violencias de Xénero, elaborando carteis arredor desta temática, que quedarán expostos no edificio do Concello; tamén obradoiros específicos sobre as violencias de xénero no rural, dirixidos ás persoas participantes nos obradoiros de memoria que desenvolve o Concello ao longo do curso escolar. E o sábado 21 de novembro celebrarase a XIII edición da Andaina contra as Violencias de Xénero, que consistirá nun percorrido circular de 10 kms, con saída e chegada ao Castelo de Maceda», señalan.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Maceda se pone en marcha contra la violencia de género