Denuncian a Jácome por su «desprezo» al gallego

La Voz OURENSE

OURENSE

MIGUEL VILLAR

La Mesa pola Normalización Lingüística critica las alusiones del alcalde de Ourense durante el pregón de las fiestas de san Francisco

08 oct 2019 . Actualizado a las 20:34 h.

«Vamos a hablar en español, que se entiende mejor que el gallego». Esta frase la pronunció Gonzalo Pérez Jácome, alcalde de Ourense, en el marco del pregón que pronunció el pasado fin de semana en las fiestas del barrio de San Francisco. Esa alusión ha sido denunciada por la Mesa pola Normalización Lingüística. «É unha mensaxe de autoodio, un exemplo de desprezo polo propio da principal referencia institucional da cidade», lamenta el responsable de esa entidad en Ourense, Manuel Carnicero.

«A denuncia desta mostra de odio á lingua galega está a ser tramitada a través do servizo A Liña do galego, que xunto á Valedora e a Secretaría Xeral de Política Lingüísitica, se dirixirá directamente á propia alcaldía para que a rectificación teña consecuencias prácticas a través do cumprimento das obrigas de promoción e defensa da lingua galega á que están obrigados todos os poderes públicos», dice el comunicado difundido por la Mesa.