El desuso de un equipo de resonancia magnética en el CHUO llegará al Parlamento autonómico

La Voz OURENSE

OURENSE

Santi M. Amil

Noa Presas, diputada por el Bloque Nacionalista Galego, denuncia que «ter así o equipo antigo supón un mal uso dos recursos»

13 ago 2019 . Actualizado a las 16:59 h.

Noa Presas, diputada del Bloque Nacionalista Galego en el Parlamento de Galicia, denunció este lunes en Ourense que la Xunta incumple la promesa realizada de tener en funcionamiento en el 2018 las dos unidades de resonancia magnética en el CHUO.

Presas valora que esta actuación obedece a «unha folla de ruta oculta que busca favorecer á sanidade privada» y señaló que «despois de máis dun ano, non se está a usar o equipo antigo ao mesmo tempo que o novo, e polo tanto non hai unha ampliación real dos servizos». En este sentido, la representante autonómica por el BNG dice que «o equipo novo supón un avance, mais ter o antigo e unha parte das instalacións sen usar supón un mal uso dos recursos».

El Bloque Nacionalista avanzó que pedirá en el Parlamento la comparecencia del conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuíña, «para que pida desculpas públicas por vir mentir a Ourense». Además, exigirán que el CHUO cuente con los dos equipos de resonancia magnética en activo «para evitar os desprazamentos á privada e os atrasos».

El Sergas alude a las vacaciones y la imposibilidad de contrataciones

La contestación desde el Sergas en relación al desuso del equipo antiguo pone el foco en el periodo estival. «Está previsto que a outra unidade de diagnóstico reanude a súa actividade asistencial unha vez finalice o período vacacional regulamentario dos traballadores e se dispoña do persoal necesario para a realización dos pertinentes informes radiolóxicos». Desde el servicio sanitario explican que «neste intre, é imposible a contratación dalgún especialista xa que non existe ningunha vacante no mercado laboral nunha especialidade que ten paro cero».

Con todo, apuntan a que la demanda asistencial está garantizada al contar con la derivación puntual a centros concertados para la realización de estudios complementarios.