Los partidos coinciden en proponer medidas para potenciar el medio rural

La Voz de Galicia invitó a los principales partidos que se presentan el 28A por la provincia a que detallen sus propuestas


ourense / la voz

La Voz de Galicia invitó a los principales partidos que se presentan el 28A por la provincia a que detallen sus propuestas en varias áreas. En este primera entrega se publican sus líneas programáticas en materia de medio rural.

partido popular

Fijación de población. El medio rural es una prioridad política para el PP por ser estratégico para la cohesión territorial, para una economía como la ourensana con un gran peso del sector agroalimentario y para fijar población. El PP defenderá la PAC y su financiación a partir de 2020, limitará las trabas a la actividad empresarial en los pequeños concellos y pondrá en marcha una estrategia de modernización del rural, impulsando la innovación, la digitalización, el relevo generacional y una mejor capacitación de los jóvenes que se incorporen al campo.

PSOE

Implantación del FP rural. O PSOE aumentará as aportacións ao sistema de seguros agrarios. Aprobará un plan específico do rural coa redución de cargas administrativas e fiscais; implantación da FP rural con axudas e ciclos itinerantes; impulsará o turismo sustentable vía melloras fiscais; e aprobará o Plan Forestal Nacional. Impulsará un plan de excelencia turística para a Ribeira Sacra trala declaración como Patrimonio da Humanidade. Tamén avanzará na extensión da banda ancha e defenderá que a PAC manteña os orzamentos actuais.

EN COMÚN-UP

Empleo público e redución do IBI. Plan de emprego público no rural. Rede rural de transporte adaptado. Banda ancha da internet. Centros de servizos sociais e sanitarios de proximidade e atención a domicilio. Axudas ao comercio local rural e redes curtas alimentarias. Bancos e caixeiros en cada municipio. Centros e actividades culturais. Reforzo dos corpos de seguridade. Redución do IBI do 50 %. Prezos xustos para agricultores e gandeiros. Impulso a producións ecolóxicas e industria alimentaria. Investimentos en xestión forestal.

en marea

Discriminación positiva. O rural desángrase e máis no interior de Galicia, a xente xoven non ten incentivos para vivir alí nin oportunidades para traballar: potenciar e poñer en valor o sector agrogandeiro dende unha perspectiva de sostibilidade ambiental, reverter o proceso de centralización dos servizos públicos de proximidade. Medidas de discriminación positiva para vivir e traballar no rural. Programa de erradicación de pragas, xestión sustentable dos montes, prevención de incendios forestais, subsidios por desemprego aos traballadores agrarios, etcétera.

BNG

Negociar con voz propia. Corrixiremos as políticas que levaron o medio rural a un proceso de reconversión no que perdeu capacidade produtiva e de emprego. Galiza negociará con voz propia nas negociación estatais e europeas que afecten o sector primario para evitar que nos prexudiquen decisións alleas. Xestión directa de fondos como o de restauración do viñedo e medidas de apoio á produción agrogandeira, transformación no país, comercialización de proximidade. Nova política de aproveitamento enerxético dos residuos. Impulso dun modelo multifuncional do monte para reducir os incendios e axudar a fixar poboación.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Los partidos coinciden en proponer medidas para potenciar el medio rural