Verín presenta una treintena de iniciativas que complementarán la Feira do Lázaro el 6 y 7 de abril

La Voz VERÍN / LA VOZ

OURENSE

laura u

La cultura, la artesanía y la música, además de actividades para niños, llenan la programación

27 mar 2019 . Actualizado a las 21:22 h.

La feria del Lázaro, que se desarrollará en Verín entre los días 6 y 7 de abril, contará con actividades adicionales a la exposición de productos locales como la feira Agro +Verín, la Feira do Libro, la Feira de Artesanía, actividades infantiles pedagógicas, actuaciones musicales variadas y el túnel el vino de la D.O. Monterrei, entre otros eventos

La programación fue presentada por Diego Lourenzo, alcalde en funciones de Verín, Purificación Caldelas, concejala de Turismo e Comercio, y Beatriz Fernández, en representación del Centro de Desenvolvemento Rural Portas Abertas. «Logramos ofrecer a veciños e visitantes unha completa fin de semana con máis dunha trintena de actividades, distribuídas por toda a vila, para todos os segmentos de público e todas as idades», destacó Lourenzo.

Beatriz Fernández, técnica do CDR Portas Abertas, confirmo que la feria Agro+Verín contará durante con una feria de muestras, ubicada en el pabellón municipal de Deportes de Verín, repleta de actividades. Por su parte, Purificación Caldelas, hizo hincapié en el «abanico de propostas lúdicas e educativas infantís programadas. Durante todo o horario de apertura da feira, habilitarase un espazo gratuíto, destinado aos máis cativos e cativas no que poderán levar a cabo distintas actividades e manualidades relacionadas coa reciclaxe, o aproveitamento de materiais, o medio ambiente ou a igualdade».