«Sabía que sacar o título era unha boa oportunidade para atopar traballo»

María Cobas Vázquez
maría cobas OURENSE / LA VOZ

OURENSE

ÍÑIGO ROLÁN

EL verinés Javier Costela realizó el curso ofertado por el Concello y la Xunta

29 jul 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El verinés Javier Costela terminó el año pasado sus estudios de Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos en el Campus de Ourense. Rematada la etapa universitaria, tocaba buscar trabajo, y en ese momento se le presentó la oportunidad de acceder al curso de socorrismo en instalaciones acuáticas impulsado por el Concello y subvencionado por la Xunta. El único requisito era estar en el paro, y él cumplía. «Sabía que o título era unha oportunidade para facer algo e encontrar un traballo que está ben», recuerda el joven, que recién cumplidos los 25 está empleado en la piscina municipal.

Conocía la falta de profesionales en el sector, así que en su cabeza rondaba la idea de que conseguir un empleo una vez en posesión del título sería fácil. «Sabía que ía case seguro ter traballo, ademais é tamén unha oportunidade formativa, é algo que está aí», dice. Y no solo es un título colgado en la pared, es también el papel que le ha dado el paso a su primer trabajo. Tiene contratado hasta finales de septiembre.

Dice que la experiencia en el curso fue estupenda. Al hecho de que conocía a muchos de los que fueron sus compañeros de clase, le suma el buen nivel del profesorado. «Eran moi bos, excelentes», recalca. Y tampoco difiere mucho de las expresiones que utiliza para hablar de los usuarios de la piscina en su trabajo diario. «O traballo é unha experiencia moi boa, o trato coa xente, o xeito de levar o día a día nas piscinas é moi bo; a xente respecta moito» las normas, señala el socorrista.

Ahora tiene un contrato temporal, pero eso no quiere decir que vaya a ser su ocupación solo de verano. Puede que se quede en el sector, o no. «O que teña que ser, será», contesta. Y se explica: «Non me importaría seguir traballando de socorrista, porque me gusta; non sabía que me ía gustar tanto. E a carreira está aí; nunca se sabe. Hai que adaptarse aos tempos, e ás veces as oportunidades poden vir do que estudei na universidade ou polo curso de socorrista, a cuestión é collelas; e mentres haxa traballo hai que aproveitar».

Dice que no es un caso único. «O resto dos compañeiros que estaban comigo tamén están traballando, e todos por aquí; o que é algo moi positivo. Conseguir un traballo todos e cerca da casa, hoxe en día é moi complicado, e nós témolo. Sen dúbida foi un éxito do curso», apunta el joven.