El PSOE censura el abandono del Museo Galego do Entroido de Xinzo

La Voz

OURENSE

La oposición pide una comisión sobre el tema

07 jul 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El PSOE de Xinzo de Limia denuncia la desidia y el absoluto abandono del goberno local de Xinzo que, a su juicio, provoca el cierre indefinido do Museo Galego do Entroido. «Este grupo de desgoberno do PP é incompetente por manter o museo pechado a cal e canto durante medio ano aducindo falta de persoal, cando xa sabían hai un ano que as persoas encargadas da súa apertura e das visitas guiadas remataban os seus contratos a finais do ano 2017», denuncia la portavoz, Elvira Lama.

El grupo socialista acaba de solicitar «unha reunión urxente da comisión municipal de cultura para tratar o estado do museo e a súa posible cesión á Deputación Provincial». Lama achaca al «nulo interese» del anterior alcalde y del actual, así como de los ediles de Cultura, «para levar adiante a obrigada dinamización, difusión e adecuada xestión do Museo Galego do Entroido». Y añade: «A falta de financiamento necesario para este espazo museístico e a imposibilidade de contratar persoal por parte do concello, son as dúas causas principais nas que se escudan desde o desgoberno local para manter o museo pechado». 

El alcalde, Manuel López Casas, anunció hace meses la inminencia de la firma de un convenio de colaboración con la Diputación para la contratación de personal, aunque a día de hoy sigue sin ser una realidad. Ese acuerdo permitirá la reapertura del museo con personal propio. En la actualidad, el edil de Urbanismo, Ricardo Sieiro, se ocupa de atender a los visitantes que deseen entrar en la muestra. Estas visitas se realizan “a demanda”; es decir, por iniciativa de aquellas personas que deseen contemplar la muestra de los disfraces del carnaval antelano.