Ourense se promociona como destino turístico patrocinando una escuela de esquí en Granada

La Voz OURENSE

OURENSE

CEDIDA

«Serra Nevada é unha opción estratéxica que nos achega a potenciais visitantes», dice el edil Jorge Pumar

02 ene 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Los miles de turistas que visitan cada invierno Sierra Nevada verán el nombre de Ourense. Esa es la intención de la última acción promocional impulsada por el Concello de la capital provincial, que ha elegido las cumbres de Granada para posicionar la ciudad como destino turístico. Gracias a un acuerdo firmado con la Escuela Universal de Esquí de Sierra Nevada, la imagen de «Ourense, capital termal» estará presente en todas sus actividades: folletos, material informativo, equipamiento y oficinas.

«Debemos saír a buscar ao noso público obxectivo nas prazas máis atractivas, e Serra Nevada é unha opción estratéxica que nos achega a potenciais visitantes interesados pola actividade deportiva, a natureza, o turismo interior», explica el concejal de Turismo del Concello de Ourense, Jorge Pumar, que precisa que el 87 % de los visitantes de la estación de esquí granadina son españolas, «un público obxectivo de interese para a Concellería, que nos últimos anos reivindica a condición de Ourense como destino urbano ideal para o turismo de proximidade», dice un comunicado difundido ayer.

Según explica el Ayuntamiento, esta acción promocional supone una inversión de 8.740 euros (IVA incluido). Será, dice Jorge Pumar, una iniciativa «unha acción rendible e eficaz, un investimento con retorno, que é o que debemos buscar sempre nas nosas accións, e que ademais enlaza coas estratexias de promoción da provincia como destino termal, turístico e deportivo».