Galiza Nova denuncia la precaria situación del transporte en Valdeorras

La Voz

OURENSE

sergio rodera

Además de la escasez de servicios, critican la falta de criterio para facilitar las combinaciones y el alto precio de algunos viajes

03 ene 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Con el lema «para tornar a casa polo nadal; por un transporte digno en Vadeorras», la agrupación comarcal de Galiza Nova denunciaba ayer la precaria situación del transporte público en el oriente ourensano por la escasa oferta de servicios que unan a esta zona de la provincia con otras ciudades gallegas y también por la falta de líneas que unan distintas localidades de las comarcas que comparten, por ejemplo, el mismo hospital. «Voltar a casa este ano dende Santiago até O Barco custa máis 25 euros e leva de media tres horas», ejemplificó Daniel Calvo, responsable comarcal de la formación, que recordó que desde que se suprimió un servicio de la línea directa de autobús, que ahora finaliza su recorrido en Monforte, con lo que para viajar a la capital gallega no queda más alternativa que desplazarse hasta esa localidad lucense o ir a Ponferrada «ou ben pagar un billete desorbitado en tren». Calvo aseguró que «é máis barato e máis sinxelo, coller un avión desde Santiago a Madrid que un autobús ou o tren á nosa coamrca»

Galiza Nova recrimina a la Xunta que no diseñe el transporte pensando en los vecinos del oriente ourensano, recordando las dificultades que existen también en las lineas regulares. «Por exemplo na liña A Gudiña-O Barco, que sae as sete da mañá e volta as sete da tarde.Esta liña pasa por Viana, poboación onde suprimiron outra que saía as 9,30 horas, a cal era bastante demandada xa que subía de volta ás 14.00 horas, para que a xente que baixaba ao Hospital Comarcal Valdeorras puidera tornar á súa casa». Otra de las deficiencias destacadas por Galiza Nova está en A veiga. «Non ten servizo diario e queda posto a demanda. Isto quere dicir que a xente que queira debe chamar á empresa con dous días de antelación para que o bus vaia ao Concello. Pero non é a única deficiencia, xa que o dito bus iría as 5.45 horas do luns ou mércores á Veiga e deixaría aos usuarios no Alto do Covelo, onde terían que esperar máis de hora e media, con todo o frío da madrugada e a máis de mil metros de altitude polo bus que sae ás sete de A Gudiña e que pasaría por dito lugar máis tarde das oito». Según esta formación, un problema similar se repite también en O Bolo.