La Ruta do Viño de Valdeorras apuesta por potenciar sus propuestas

x. m. r.

OURENSE

LOLITA VÁZQUEZ

El proyecto se ha recuperado y en 2017 ya tendrá sus actividades

23 dic 2016 . Actualizado a las 19:50 h.

Superados los peores momentos del proyecto, o lo que es lo mismo el abandono en que quedó la iniciativa durante unos años, la Ruta do Viño de Valdeorras se volverá a reactivar y a reivindicar como un destino propio, con identidad y mucho que decir y aportar dentro de la oferta gallega.

Joaquín Sánchez, bodeguero, es el nuevo presidente de la ruta y tiene claros cuáles son los pasos a dar: «A Ruta do Viño de Valdeorras creouse hai anos, cando se promoveron as do resto de Galicia, e había unha persoa ao frente do proxecto. E logo deixouse morrer. Iso xa pasou, agora temos que volver implicar ás adegas, á hostelería, ás empresas de ocio e todos cantos sectores podan aportar cousas», señala el presidente.

Sánchez cree que la comarca tiene mucho que decir en el sector del enoturismo. Además de los vinos que se elaboran en la zona, con el godello y la mencía como referentes de sus marcas, Valdeorras es -en su opinión- la gran desconocida. «Xa non son só os viños. Queremos que a xente veña a conocer as Ermidas, os codos de Larouco, a Serra da Lastra, Manzaneda e moitas máis cousas. Amosar o traballo que facemos nas nosas adegas e disfrutar do atractivo turístico desta comarca e da súa gastronomía son argumentos moi bos para atraer á xente», defiende Sánchez.