Ourense estrena un foro para fomentar el uso de la biomasa en la comunidad

ourense / la voz

OURENSE

MIGUEL VILLAR

14 ene 2015 . Actualizado a las 23:30 h.

El conselleiro de Economía, Francisco Conde, inauguró esta mañana en la Tecnópole el Foro da Biomasa, un encuentro con el que se pretende fomentar el uso de este combustible natural por parte de los usuarios gallegos. «O foro que hoxe poñemos en marcha abre unha liña de diálogo fluído e permanente que nos permitirá seguir camiñando xuntos na mellora competitiva desta industria», explicó Conde, quien subrayó la importancia de esa acción para fomentar la cooperación público-privada.

Durante su presencia en Ourense el conselleiro anunció además que Galicia Calidade certificará el origen y la calidad de los pellets y virutas producidos a partir de biomasa forestal gallega. Gracias a la colaboración del CIS-Madeira, resaltó Conde, la comunidad gallega contará con un sello que garantizará la trazabilidad y la calidad de estos productos. «Deste xeito, non só incluímos á biomasa galega no catálogo de produtos excelentes, senón que garantimos que particulares, empresas e institucións empreguen recursos procedentes do monte galego, procesados de xeito responsable, e coa mellor calidade e potencia calorífica», incidió el conselleiro, destacando que el sello potenciará el posicionamiento del producto gallego, ante el creciente incremento de la demanda.

Asimismo, Conde aseguró que «Ourense está chamado a ocupar un lugar destacado no desenvolvemento desta estratexia, tanto pola importancia do seu recurso forestal, como polas diferentes iniciativas que desde o Parque Tecnolóxico de Galicia».