Representantes de Corno do Monte viajarán a Bruselas para denunciar la mina de Xinzo

La plataforma lucha contra la cantera de feldespatos que se pretende construir en A Limia


Ourense

A través de una oferta de la eurodiputada gallega del BNG, Ana Miranda, y del grupo europarlamentario de Los Verdes, representantes de la Plataforma vecinal Corno do Monte, afectados por el proyecto de la mina de feldespatos que se pretende construir en A Limia, comparecerán directamente ante el Parlamento Europeo para denunciar ante los eurodiputados «o atropelo que a empresa Minercer SL, coa bendición da Xunta de Galicia quere levar a cabo nesta veiga da Limia», subrayan. Los vecinos acuden a este órgano para que la Unión Europea haga «o traballo que lle correspondería a Xunta, é dicir, facer valer os nosos dereitos e os nosos investimentos feitos, xa que este proxecto ben nos quita as nosas terras ou nolas estraga coas lagoas colindantes», destacan desde la plataforma. Aseguran que acudir a Bruselas es uno de los últimos recursos, «xa que se non a Xunta pretende quitar o medio de vida de máis de 210 persoas e arruinar unha comarca cunha economía na UCI pola crise».

Además, indican que analizados los informes de las diferentes consellerías, a los vecinos les gustaría saber que fue de las palabras del conselleiro de Medio Ambiente, Agustín Hernández, que aseguraba que non le parecía compatible la mina con la agricultura, «pois a súa consellería emitiu un informe favorable a mina».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

Representantes de Corno do Monte viajarán a Bruselas para denunciar la mina de Xinzo