Afectados de cuatro concellos protestan contra el enlace del Polígono de San Cibrao a la A-52

Presentaron alegaciones firmadas por 720 vecinos de San Cibrao, Pereiro, Paderne y Taboadela para retirar el plan sectorial viario de Ourense


OURENSE / LA VOZ

Vecinos de los municipios de San Cibrao das Viñas, Taboadela, Paderne de Allariz y Pereiro de Aguiar se acaban de manifestar esta mañana ante la jefatura de Política Territorial en la cuidad de As Burgas para mostrar su desacuerdo con el Plan Sectorial Viario de Ourense. Están en contra el enlace del polígono industrial de San Cibrao con la A-52. Al mediodía presentaban un escrito de alegaciones en las dependencias de la Xunta y, de forma pacífica, se concentraron ante la delegación, luciendo tres pancartas. El documento de alegaciones va apoyado por 728 firmas de vecinos afectados. «Hai moita xente detrás, pois seguimos recollendo sinaturas e xa hai máis de 1.200 recollidas», explica el secretario de la plataforma de afectados, David Rodríguez.

«Amosamos o noso descontento e denunciamos o que creemos é un trazado non só inútil senón que tamén é ilegal en moitos dos seus prantexamentos como os entronques de conexión e incluso o procedemento polo que se fai este trazado cremos que incumpre a actual lei de estradas e incluso calquera lei de impacto ambiental», señaló.

Los responsables de la plataforma aseguran que los técnicos de la Xunta, de modo extraoficial, «nos dan a razón, de feitos moitas das alegacións que recollemos dixéronnolas eles, por exemplo a la ilegalidade dos entronques, porque non poden confluír nun mesmo nivel vías de distinta capacidade, porque non se pode garantir a seguridade viaria». Incluso les han hablado de temporalidad: «Incluso nos din que os entronques planificados son temporais mentres Fomento non decide uns novos enlaces, o cal amosa un derroche innecesario. Incluso o documento, falando das alternativas, para quen saiba un pouco desto, chega a ser insultante», explicó en nombre de todos los afectados David Rodríguez. También alegaron hoy vecinos de otros pueblos cercanos mientras el BNG presentó en el Parlamento la petición de rtirada del citado plan sectorial.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos

Afectados de cuatro concellos protestan contra el enlace del Polígono de San Cibrao a la A-52